Wednesday, January 31, 2007

macam tak caya aku ada blog

Tetiba je aku nak create blog..pesal ntah...takpe la..aku ni selalu mcm tu.buat apa2 pon tiba2..ikut apa yg terlintas di hati.ikut naluri.
orang kata ikut hati, mati.alhamdulillah aku masih menghirup udara ciptaanNYA sampai hari ni.

bercakap soal hati ni, aku tak nafikan aku ni jenis keras hati tapi ada masa tu lembut hati.aku jenis orang yg jarang berhati hati bila buat sesuatu.sebab tu la selalu je makan hati.tapi kalau di jalan raya aku jenis pemandu yg sgt berhati hati wpon ada masanya aku ikut hati bila memandu.ye la..bila pemandu lain saja buat aku panas hati, mau tak terbakar hati akuuu...tak pepasal je kena maki percuma aku..tapi dalam hati sajalah...kiranya aku ni masih baik hati la malas nak layan orang yg tak berhemah mcm tu..ye la..ikut hati mati kan..aku takmo mati lagi..amal tak cukup lagi wooo...

mmmm...tiba2 aku mati akal..apa lagi aku nak tulis pasal hati ni.kawan aku kata..tulis aje apa yg bersarang dihati.heh heh..byk benda yg bersarang dan bersawang di hati aku sekarang ni.tapi tak terluah lagi di sini.tak apa..cukup dulu setakat ini.buat pembuka bicara tentang soal hati.

20 comments:

Anonymous said...

Hari ini saya tak ada hati nak makan hati :-) BRAVO!!! Hari ni diberi penghormatan untuk jadi tukang bebel no 1 laks :P

Anonymous said...

noemi yori

zaffey said...

dude! tahniah!! kerana sudah bikin blog! hahahahaha...

aku suka hati... :D

Aku said...

hahaha..tq tq..heheh..dah ada tempat mengarut nih...heheh

Aku said...

cik noemi n zaffey...tq tq..aku tak pandai tulis sgt..ngarut je byk nanti..muehhehe

Anonymous said...

wah wah bulu dah ada blog
clap clap clap
tahniah nok

aku nak bagi markah seploh saje untuk isi, dan 5 untuk layout.
ceh..tetiba kan kasik markah bagai!!!

luahkan la isi hatimu kt cni

tahniah uols !!!!!!!

p/s : cik naomi tu sapa

Anonymous said...

tahniah cik blue..**mateylaaa bulu dada bagai**

ceh cita pasal hati bagai ni..yg sy ingat berhati2 di jalan raya sajorkk!!ekekkek

ye ler saper naomi?

Aku said...

dian, dil...tq tq...weyy aku tak pandai lagi nak setting2 ni semua..haha.kasi markah la plaks...chaitt..heheh

naomi?weyy sapa tu?akupon tak kenal laaa..mateyla saiko..hehhe

Anonymous said...

ahaksss.....tahniah blue dh ada blog sdn. sella je yg xde lg nie.hihihi...

Aku... CikSekut said...

wahhhhhh bila masa plak cik tompok ni berblog... tp welkam la dalam dunia blog ni. tulis je la nak tulis ape pun, peduli apa dgn apa org kata...

tu entry hati tu pun dah cukup bagus dah tu... BRAVO!

*Setiap apa yang kita karangkan akan jadi indah jika ia BERRJIWA*

sky said...

tak terlewat rasanya nak ucapkan selamat utk tuan tanah..bukan setakat mengarut je , mencarut pon boleh kalau2 tak reti2 nak cover..**tepuk-tepuk**..untk Blue sbb aku betul2 tak percaya ko dah ada blog sekarang...hahaha

sky said...
This comment has been removed by the author.
cayunkbee @ misi aishah @ cekakrambutpink said...

selamat!!!!!sok2 rajin2 ler ko mengarut dalam blog ni....

Aku said...

sella,cikbiskut,is n cayankbee..
tq so much..kasi la semangat kat aku ni so that aku lebih byk idea nak merapu dlm blog aku ni..heheh

june abdullah said...

selamat memblog ya.... nanti akan jj rajin2 melawat dan menyinggah...caiyokkk

Anonymous said...

slamat bos! 1 hari kena 8,9 entry tau!

-ray-

Anonymous said...

cheh beruang kau.. ada blog skrg dah.. haibat2! teruskan usahamu anak muda.. hahaha..

Aku said...

hi jj, ray n pappu..hehe

weihh...aku merapu sajork dlm ni...hehhe

Ray said...

bro, membebel takpe...ray layan sajor!

Aku said...

ray, cepat la update blog hang tu...aku suka je layan2 nih..eheh