Saturday, January 31, 2009

Dan..aku rindu padanya

Lama aku tak jumpa dia..

lama...

Hampir 3 bulan..

lama la tu..

dan dia..

tak lekang menyebut nyebut namaku...

tiap kali melihat hanya Potel datang berseorangan..

mulutnye muncung mengarah ke muka pintu..

tangan mongelnye menunjuk2 ke arah muka pintu..

mengharapkan aku bersembunyi dibalik pintu...

mengharapkan aku akan menerkam dan mendakapnye..

tapi..

aku tidak juga muncul..

dan dia..

terus terusan mengharapkan aku muncul..di muka pintu itu...

mulutnye yang mungil..menyebut2 namaku berulang kali..

dan aku...tak mampu berbuat apa2...kerana...

ya...kerana tanggungjawab itu...yang satu itu..

membuatkan aku makin jauh dari dia..

bukan kemahuanku...tapi..ya...tanggungjawab...

di sini ingin kuluahkan padanya...

ingin kulaung rasa hatiku..

yang...aku amat merinduimu..

Larraku...






7 comments:

Anonymous said...

comelnyaaa. montok adik adik tau!!

Anonymous said...

memang montok dan berketul2 pon..:)

zaffey said...

alahaii.. rindu kat korang larr... ih.. ih.. :P

Anonymous said...

tu la dude..lama tak jumpa ko..bila ni nak mai umah?
tunggu ko nak ajak aku p umah, tatau la bila..heheeheh..teringat laksa sarawak la.. :)

-blue-

CikYana(",) said...

tomei nye dia

ijat said...

ala tomei tomei nie..

a.n.i.Q.u.e said...

Geramnya...... Montok !

:-)