Friday, July 31, 2009

cerita pendek

Senang hati aku melihat Potel agak happy lately. Malam tadi, dia dah masak nasi. Pagi ni dia bawak nasi goreng untuk officemate 'test'. Kalau OK, dia akan terus memberi sumbangan . Dah hobi dia memasak, elok disalurkan ke tempat yang sepatutnye.

Aku pon menumpang sekaki bawa utk ofcmate. Alhamdulillah, next week dah siap2 dorang order. Potel sangat happy. Aku pon. Biar dia buat benda yang happy. Kurang sket stress tu.

Aku dah bitau Potel, kalau dia nak teruskan niat dia, aku setuju n sokong sepenuhnya. Bukan lama pon. Tak sampai 2 tahun. Kalua dia nak teruskan lepas tu pon aku tetap sokong. Alang2 menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan. Hal2 rumah atau benda2 lain jgn dirisaukan. Aku akan bertangungjawab sepenuhnya. Yang penting dia dapat meneruskan niat murninya itu.InsyaAllah, niat yang baik Allah akan makbulkan. Yang penting usaha, doa dan tawakkal.

3 comments:

sky said...

ala, benci la dia ni.
ngapa je ni?
leen dpt keje aussie ke?
ah. share2...
ko tau je Ym aku kan.
majuk ah..

Aku said...

haha ko ni is...ko nak tau, ko balik sini dulu k..baru sedap nak bercerita..hehehe

Lin said...

ihihihihi.... terima kasih cik 'aku' ...saya terharu ....