Monday, July 2, 2007

Selamat Bertunang adikku!

Alhamdulillah bersyukur padaNYA kerana majlis pertunangan adinda tercinta berjalan dengan lancar. Buat dia yang bertungkus lumus menyiapkan hantaran, terima kasih yang tidak terhingga banyaknye. Sebagai balasan yang tidak seberapa aku akan tunaikan janji membawa dia ke sana. hah..makan banyak2 tau :)


slurppp!!sedapnye kek tu...!!


buat adindaku yang tercinta, selamat menempuh gerbang pertunangan. Orang kata waktu bertunang ni penuh dengan dugaan dan cabaran. Semoga kalian berjaya menempuhinya dengan penuh sabar.

Kalau tak sebab majlis tunang adik aku, memang aku tak pegang mesin jahit la..ni sebab dia perlukan bantuan dari aku, maka dengan penuh machonye aku pon bertungkus lumus la menjahit renda2 yang bejuntaian tu.uii...penat jugak laaa...tobat lepas tu aku taknak menjahit dah. Tapi kalau bantuan diperlukan, aku kena la jugak menolong..ngeeee..

No comments: