Monday, February 26, 2007

kisah semalamku

Semalam adalah hari yg sungguh membosankan utk aku.sebenarnya hari tu tak bosan pon .aku yang membosankan diri aku sendiri sebenonye.

Aku mengisytiharkan semalam adalah hari bosan dalam hidup aku sebab sepanjang hari aku melepek kat umah tgk tv..dgn aku yg masih lagi berselimut depan tv berbaring atas tilam kesayanganku.aku sajalah nak test berapa lama aku boleh tahan duk berbaring ngadap tv tanpa makan tanpa minum tanpa mandi.hasilnya boleh tahan jugalah.

Aku bangun mandi pkl 9.45pm…peghh!!!dasat tu…utk aku, kira dasatlah sebab kebiasaannya aku akan mandi pagi..bangun saja mesti mandi..pakai bedak pakai baju suar pakai perfume wangi2 even tho’ aku tak pegi mana pon…Cuma lepak dlam umah..but mesti kena mandi wangi2 lah.

Tapi semalam..aku tak buat semua tu..even nak makan pon tak lalu…tapi aku bangun jugaklah pkl 3pm..masak nasi goreng ikan kering..then makan depan tv..mcm pelarian plak aku rasa aku ni..tu la duk sorang2 mcm tu la..nak makan apa pon sapa nak kisah…janji kenyang…

Lepas makan…aku tgk tv lagi..sambil baring peluk bantal..selimut bagai..dan akhirnye..aku terlena..dah sedar nak maghrib pon…masih aku malas nak bangun..bangun sebab aku tak tahan nak kencing saja..then lari lompat atas tilam balik..

Bila dah malam …tetiba perut aku ni mcm nak makan benda manis lah...lepas mandi aku pegi la beli roti n buah jambu batu…tatau nak makan apa ..n aku rasa aku bukan lapar sgt pon…tapi aku layan jugak la tekak aku ni..

Kalau difikirkan, memang bosan sgt kisah semalam aku tu…nasib baik la aku ni bukan anti social..masih ada rasa nak jumpa kawan2..nak main pool, main bowling …kalau la aku ni anti social..memerappp je kat umah…harus la boleh jadi sawan..itulah kisah semalamku yg sungguh membosankan…

4 comments:

june abdullah said...

cian kat dia kan.... lenkali koling2 ler is dia buleh temankan hahahah

sky said...

wah2...promote org nampak..hahah.boleh, kalau ada kesempatan bleh je koling2..
well dude, carik la girl cepat2, then sure ko tak bosan dah..ari2 mau berkepit je..

Aku said...

hahaha aku ni pemalu tahap gaban la..mana berani nak ngorat anak dara orang is...hehehe

Ray said...

sape ank dara? ngehehe