Friday, August 29, 2008

Larra permata hati

Aku mengambil kesempatan ekoran waktu rehat yang panjang hari ini utk melawat permata hatiku, Larra Jasmine.

Ternyata sikecil molek ini sudah pandai berposing apabila dihalakan lensa handphone ke arahnya.

Yang paling menggembirakan hati ini, bila melihat saja wajahku tersembul di muka pintu, dia melentikkan badan dari pangkuan mummynya meronta ronta minta aku mengambilnya. Ahh Larra..manakan mampu aku menahan rasa rindu ini wahai prmata hatiku. Gelagatmu sungguh mencuit hati.

Nah.! disni aku selitkan beberapa gaya manja darinya.





8 comments:

a.n.i.Q.u.e said...

Cute Cute Cute Baby ....


:-)

Anonymous said...

ni budak yang pegang tangan berdua tu ke bro?

Anonymous said...

comey nyer larry...rasa nak geget pp dia...gewammm nyerrr.. ;p

Anonymous said...

ye mate..dah besor dah..aku dukung pon boleh lenguh satu badan nih..

-blue-

Anonymous said...

Giler comel !
Kalau dah besar mesti muka ala-ala Ezora, ops..
Hehe.
Selamat berpuasa cik blue..

Aku said...

ray,

selamat berpuasa utk awak juga..
kita tunggu besar nanti mcm mana rupa dan gaya dia..hehhe

Anonymous said...

wah comelnya dia. rambut tu comel. wah wah wah besnyaa uols leh pelok2 dia

payid said...

adushh.. dah besar rupanya ank menakan ni. ehehe. bila la nk g jumpa dia nih