Thursday, September 4, 2008

Apabila berbuka sorang sorang

Semalam aku berbuka sorang2. Ajakan Potel utk berbuka bersamanya di office aku tolak dengan lembut. Aku banyk kerja. Aku balik awal semata2 nak elakkan jalan sesak dan dengan hasrat murni nak siapkan kerja offc di rumah.

Untuk menu berbuka, aku masak yang paling mudah sahaja, semudah ABC.Baked potato, burger grill dan scramble egg.



Hari ni aku masih fikir apa nak masak. Sesekali turun dapur menggantikan tempat si Potel seronok juga.

8 comments:

Anonymous said...

bro-kekadang berbuka sorang ni elok. kita makan ala kadar je.

Aku said...

memang pon. makan sket je dah kenyang compared makan ramai2 ni. dah burp pon masih nak continue makan dan makan.

mrCharmed said...

simple nye...saya ni tiap2 hari memasak...tu blog dah jadi blog masakan kak..huhu

Aku said...

ni bila sorang2 wan...mcm ni je la makan..

Anonymous said...

hee.. comelnya juadah berbuka tu.. ke sebenarnya ada lagi 'pinggan-pinggan' lain keliling tu, cuma tak masuk gambar je...? hehe.. tak la, sy pecaya awk mmg buka tu je. mcm best la plak. esp daging yg mcm berkilau2 tu..

Aku said...

hahaha!!memang tu je cik chidori..hanya air teh suam tak masuk dlm ini gambo...hehe

a.n.i.Q.u.e said...

tau lah berbuka sorang hari tu, tapi takkan sampai la tak hapdet blog juga lagi....

:-P

Anonymous said...

hahaha...idea tak mai la cik pretty..bulan2 posa ni otak pon beku...nanti saya pikiaq nooooo...