Sunday, September 14, 2008

Entry pendek

Sebenarnya bukan tiada isu utk menulis. Ada. Tapi lebih menjurus kepada soal politik yang makin berkecamuk sejak akhir akhir ini. Namun ku tahan diri untuk menulis tentang itu.

Kebebasan utk bersuara melalui blog juga sudah tidak seperti dulu terutama apabila melibatkan soal politik. Pada aku, sebagai rakyat malaysia kita berhak menyuarakan pendapat kita. Baru komen atau kritik pemimpin negara, sudah kena ISA. Dengan alasan boleh mencetuskan suasana sentimen perkauman lah..apa lah.Walhal sebagai rakyat tidak bolehkah sedkiit kita nak mencuit pemimpin. Kalaulah apa yang pemimpin buat itu betul, rakyat tak kanlah nak kritik yang bukan bukan.Ok lah full stop. bising pon tak guna. Tak pasal2 kena ISA.(Ikut.Suka.Aku)

4 comments:

aku yang dah mati said...

bro-sebab pemimpin kita pikir it's their god given right to do as they please. and we the smart brains, just can't stand to be within their ranks. kan...

Aku said...
This comment has been removed by the author.
Aku said...

wait n see...sampai bila mcm ni..

Makbed said...

kak bear!

ingat tak daku?

plz visit my web blog

http://simawarhitam.blogspot.com