Tuesday, January 22, 2008

perbualan tentang Larra

Tadi, aku dapat call dari A

A: hallo..boleh cakap ke tu

aku: weyy hallo..mesti la boleh, takkan nak diam kott.

A: yo la mana tau kot kat office bz keje nak cakap pon tak boleh

aku: boleh ..boleh..hehe

A: weekend ni buat apa

aku: weekend ni?mmm...kejap nak pk..mm..aaaa...27th hari ahad tu , pagi nak ke umah kak M, sebab adik si N, mak si Miq tu la, adik dia ada buat project paper pasal nursery ni, so nak interview kak M ni la. malam tu plak aku dgn Potel nak pegi tgk AJL. alah..tiket pree..pegi je la..

A: wahhh..bestnyeee pegi AJL..selalu pegi ke

aku:selalu la jugak..kalau ada ticket pree orang nak kasi, aku pegi je lah..hehe

aku: sabtu tu lak, kami nak jejalan le pegi Toys "R" us kat midvalley nak tgk barang larra la..ko patut datang A tgk bilik dak Larra. kitorang dah decorate lawa2

A: ye ke..lahai rajinnye korang..ni mesti idea dak Potel la ni

aku:hah..sapa lagi..dia la..hehe

A:nanti mcm mana pepagi sapa akan nganto Larra?

aku: kami dah discuss semua dah pasal ni. pagi Potel akan hantar dia, balik pon Potel ambik

A: kesian la korang kena bangun awal2..mcm ni le A ingat A mula2 nak duk skali la, boleh tolong siap2kan Larra..A pon lepas tu boleh terus p keje je. nanti A tolong le korang basuh2 kain ke kemas2 rumah ke..hehehe

aku:lah..apa ke susah payah nak basuh kain bagai..tak payah..tapi A, mai la duk sini, bukan jauh pon ngan office tu haaa

A: A duk pon bukan tetiap hari la..dlm seminggu 3 kali ke..kesian jugak takut nanti tak terkejor korang dgn masa

aku:ala datang je..duduk je..kami tak kisah.Larra tu bukan orang lain dgn A :)pasal masa tu no hal la A.skang ni pon kami memang kuar awal pon p keje.so takde masalah..

A: korang nanti jangan pulak letak aku kat bilik bawah, duk sebelah dengan piyuk belanga semua ..hahaha

aku:Cess...ko duduk le dlm bilik Larra...ada ke nak duk kat bilik yang penuh dgn barang dapo tu..apa le ko A..cesss..bilik dak Larra tu memnag tempat ko nak istirehat ..tu pasal kami pulun deco lawa2..

A:haaa..tu la tak sabo2 nak tengok leeee...

A:nanti kalau Potel keje malam mcam mana? A ada bincang dgn B, kami ingat nak letak maid kat rumah korang. takde la korang susah payah sgt nak kemas ke apa ke..sebab Larra dah ada kat sana kan

aku:uiii..takyah le A bab2 maid ni..kami boleh je uruskan Larra tu..kalau Potel keje malam, dia balik dlm 5 pagi, kalau dia sempat, boleh dia terus anto Larra ke nursery pagi tu, kalau tak, aku pon boleh sebab aku pon memang bangun awal. nanti petang, Potel boleh amik Larra. kalau dia tak dapat, aku leh p amik.no hal punye..

A:ko balik keje pukul berapa

aku:selalu aku balik lepas maghrib, dlm 7.45pm gitu,sampai umah dlm 8.30pm. alah..Larra boleh aje letak kat rumah kak M sementraa aku pi amik..bukan orang lain pon kak M dgn aku.

A:tak menyusahkan korang ke

aku:iskk..apa nyusahkan pulak..kami ni lagi la tak sabo2 nak tunggu Larra masuk rumah tau...hehe

A:so maid tu tak nak la?

aku:eiiii..taknak le A maid2 ni..buang duit je la.nak bayo bulan2 dah berapa. nak kena p imegresen lagi la..uii..letihh wwooo..tak payahh...kami tak mooo..

A: ok kalau mcm tu, nanti kita discuss balik yea

aku:yo la...kalau ko free, datang le rumah nanti..

A:insyaAllah..ok la..pegi buat keje..sorry le mengaco ni..hehe

aku:hehe..takpe..ok bye.

A:bye..


Lagi 10 hari dari sekarang..1..2...3..4..5...6..7..8..9...10..kau akan terpacul di muka pintu, dan kami menghulurkan kedua belah tangan menyambut kedatanganmu..

No comments: