Friday, March 14, 2008

Tony Roma's @ Pavillion

Semalam aku kan ada half day course. So lepas lunch aku balik rumah. Potel pon balik awal sebab kami nak pegi dinner kat Tony Roma's di Pavillion. Ada sahabat yang suggest pi pekena steak kat sana. Boleh tahan sedap katanya.

Kami pergi bertiga termasuk si kecil comel tu lah. Dia tak berapa sihat. Tapi bila aku agah2 jadi badut, hilang sakit dia. Menggeletis geletis nak main dengan aku sedangkan aku driving. Utk mengambil jalan selamat, kami masuk SMART tunnel.

Petang, biasa la jalan sesak di area Bukit Bintang. Kami sampai tepat pkl 7pm. Parking pon senang dapat. Then kami teruslah pegi carik Tony Roma's yang terletak di level 2.

Untuk Starter, Potel order Fried Mushroom. Serious aku tak suka fried mushroom ni sebab aku penah makan di TGIF. Lepas makan aku pening2 dan loya2 lah. Macam orang preggy la pulak. Mungkin sebab banyak butter dia letak dlm tu. Tapi bila waitress tu bawak fried mushroom ni, nampak macam sedap.Bila makan memang memang SEDAP la.



Utk main course, Potel order Bountiful Beef Ribs


Aku macam biasa la mesti Fish n Chips


Penuh Meja. Susu sikecil pon ada.


Sambil makan kena layan si comel. Dia tak senang duduk dalam stroller.

Suka dia dapat main2 order booklet ni


Order booklet jadi 'mangsa' kerakusan si kecil.


Lepas kasi dia minum susu keadaan tenang seperti biasa.Utk kurangkan keaktifan dia 'memakan' benda2 yang tak logic, aku sumbat je puting comel dia tu.


Bila dah ada anak ni nak makan pon terganggu ganggu sebab nak kena tengok dia sama. Normal bagi yang ada anak. Kalau dulu boleh la makan slow slow. Takde gangguan. Ni ada anak tak boleh nak makan sesuap seminit. Waitress kat situ pon suka nak main2 dengan dia. Budak yang active tu memang menjadi centre of attraction malam tu.

Dah makan, kami terus la cari baby's room kat situ. Si kecil dah 'melabur'.

No comments: